Geoblog.pl    lgg    Podróże    Wulkany Ekwadoru 2009    Tarragona -Barcelona --w drodze na lotnisko El Prat

Tarragona -Barcelona --w drodze na lotnisko El Prat

Hiszpania
Hiszpania, Tarragona
Przejechano 2025 km

Przyszedl czas opuscic hotelik Cosmos w Tarragonie (dorobilismy sie 3 nowych recznikow,p), oczywiscie przyzwyczajeni do polskich sklepow otwartych 24 na dobe,od 11 uporczywie probowalismy znalezc jakis sklep w celu konsumpcji sniadania-niestety bez skutku,jedynia w malej kafejce dostalismy za 2 euro po malej buleczce z serem,gdzie markecie za ta cene mozecie kupic konkretny zestaw sniadaniowy...

Jest 12.46 ,siedzimy w kafejce i zaraz idziemy na plaze...

Po wyjsciu z kafejki 2 godziny minely nam na poszukiwaniu bezskutecznie marketu tudziez sklepu spozywczego,ostatecznie podstawowe srodki do jedzenia kupilismy w malym sklepiku prowadzonym przez dziwnego "tura".

Po zakupach zalozylismy na plazy baze wysunieta,i otoczeni wielkimi plecakami przezywalismy ostatnie chwile relaksu prze dluga i wyczerpujaca podroza.

Odbyl sie w tym czasie treningowy bieg przez plaze okolo 2km z przepieknymi widokami na kobiety w topless wokolo haha;)

Przed 19 udalismy sie na dworzec centralny Tarragona i o 19.12 siedlismy w pociag relacji Tarragona-Barcelona Sants.

20.37 jestesmy nadworcu w Barcelonie,wrazenie niesamowita,milony ludzi,nowoczesne rozwiazania,poprostu Europa,kolacja w McDonaldzie i jedziemy na Lotnisko Barcelona El Prat.

W kilku miejscach na swiecie juz bylismy,ale tak nowoczesnego i pieknego obiektu jeszcze nie widzielismy. Jak w kosmosie.
O dziwo bez problemu wszystko znalezlismy,i poruszalismy sie calkiem sprawnie.Czas znalezc miejsce do spania...